Wednesday, July 25, 2007

Greek Food

Acasa la Mousaka si la Tzatziki..Ce bine este sa mananci numai chestii fresh, sa vezi calamarul inainte de a-l aseza pe gratar..Off..ce bine am mai petrecut si am mancat!
Grecii stiu sa te faca sa te simti oaspetele lor. Ala de seama, cel mai important de la masa, dintre cele 100 de mese. Oamenii astia de pe insula stiu sa fie gazdele perfecte. Stiu sa iti spuna "ce faci?" si sa rada cu tine chiar daca la finele unei zile nu mai au voce dupa cat au strigat comenzile la bucatarie. Grecii stiu sa fie cum eram noi pe vremuri. Sau cum sunt ai mei acasa, in Mehedinti. Cand vine cineva la tine acasa ii pui ce ai mai bun pe masa, ii zambesti si ii dai sa manance cu drag. Diferenta este ca in Grecia platesti, insa sumele de bani merita. Bucuria de a manca la o terasa simtindu-te ca intr-o mare familie..Felul in care patronul localului vine la fiecare masa si te intreaba daca e totul ok, iti saluta copilul si citesti in ochii lui ca nu face asta doar for fun sau for biznis, ci pentru ca asa e el de fapt. Un om bun. Un om care stie ca succesul afacerii lui sta intr-o privire calda si sincera, intr-o strangere de mana. In felul in care isi cere scuze ca nu are destul timp sa stea sa ne cunoastem mai bine.
Am sa postez cu tot cu photo si cu locurile in care am mancat si am fost tratati regeste. Desigur vor scrie si despre locurile unde nu am mancat cel mai bine, si unde o imagine bine promovata a unui local ascunde mici mitocanii bulgaresti. Mici.
:))
Astept sa se copieze sutele de poze pentru a le organiza pe caprarii. Pofta buna!

1 comment:

Lola said...

Grecul a stiut intotdeauna sa fie bun comerciant (trasatura de caracter pe care noi nu ne-am isusit-o precum celelalte balcanisme). N-avem decat sa speram ca intr-o buna zi se va lua si romanul dupa grec.